מאפשרת חיסכון מיידי לחברות ועסקים, המרכזייה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת מסוג "קוד פתוח" המאפשרת שימוש בכל התכונות של מרכזיות הטלפוניה המסורתיים ויותר.

יתרונות:

  • חיסכון כספי בעלויות התחזוקה
  • חיסכון בהוצאות השיחות
  • גמישות ניהולית בתפעול המרכזייה
  • חיסכון בעלויות שיחות בין הסניפים
  • דוחות ניהוליים עד רמת השלוחה
  • הורדת עלויות השיחות לחו"ל

עולם התקשורת עובר שינוי מהותי ברמת שיפור יכולות הטלפוניה. עד לאחרונה נשלט השוק ע"י מרכזיות אנלוגיות או מרכזיות בעלות יכולות IP שעלותם יקרה יחסית והתמורה בסיסית ביותר.
חברת בי-סמארט מעמידה בפני העולם העסקי מערכת המבוססת קוד פתוח Asterisk על מערכת הפעלה Linux,מרכזיית Pure IP שנותנת לארגון יכולות מתקדמות שעד היום לא נחשפו בפניו, וזאת ביחס עלות תועלת גבוה ביותר.


תכונות המרכזייה:

  • זיהוי מתקשר
  • חסימת שיחה
  • החזקת שיחה
  • הפניית שיחה לרבות:בזמן תפוס או באין מענה.
  • שיחות ועידה רבות משתתפים לרבות קיום ועידה מתוזמנת וחדרי ועידה.
  • הקלטת שיחה מיידית ושליחה לתא הקולי של העובד.
  • קבלת מספר חיוג ישיר פנימה (חי"פ) מתוך קווי המערכת.
  • חיווי על גבי הטלפון על שיחות שלא נענו. הודעות חדשות בתא הקולי וכד.
  • ממשק אינטרנט לספר טלפונים כלל ארגוני הכולל חיוג מהיר לכל הארגון. הוספה והסרה מהירים מכל עמדה.
  • ניתוב שיחה לפי קטגוריות כגון שעות עבודה, דחיפות, שלוחה פעילה (כן/לא) תור המתנה וכד.
  • מערכת ניתוב אוטומטית ללא הגבלה בגובה העץ ובזמן הקריינות לכל שלוחה ופעולה.
  • חיוג שלוחה ישיר בכל תפריט ללא צורך בהמתנה לסיום התפריט.
  • אפשרות Call Back עם סיסמא לעובדים המחייגים מחו"ל וקבלת קו טלפון מתוך המרכזייה לחיוג פנימי או חיצוני וחסכון ניכר בתשלומים.
  • קבלת פקסים והודעות קוליות ישירות בכל שלוחה לתיבת הדואר האלקטרוני של העובד.
  • אפשרות להשארת מספר הודעות פתיח בתא הקולי כגון "אינני נמצא כרגע בעמדה" , "הנני בשיחה כרגע" ואפשרות להקלטת הודעה זמנית במקרה של שהות מחוץ למשרד ללא מחיקת הודעת הפתיח הרגילה.
  • אפשרות לשליחת העתק מכל הודעה שהתקבלה אל שלוחה אחרת לצורך מעקב או עבודה משותפת.
  • הקלטת שיחות מלאה של כל השיחות במערכת או שלוחות נבחרות וזאת בזמן אמת.
  • ממשק גישה נוח ורב לשוני לכל השיחות המוקלטות בעזרת שם משתמש וסיסמא עם אפשרות לאפשר למשתמשלמחוק הקלטת שיחות, לתייק אותן בתיק הלקוח וכד'.
  • מוזיקה בהמתנה (קבועה, שעות, לפי מחלקה וכד' כולל קריינות ופרסום תוך כדי המתנה)
  • שימוש גמיש בקבצי MP3 וממשק העברה לתוך המרכזייה דרך דפדפן. מאפשר גמישות בקמפיינים פרסומיים והודעות לכלל הלקוחות.
  • אפשרות חיוג מ Outlook.
  • Unified Messaging (אופציה ל-SMS).
  • חיבור משרדים מרוחקים (גם בית( בצורה פשוטה ויעילה.
  • בקרה וקבלת דוחות יומיים בדוא"ל על נתוני המערכת כגון מספר השיחות הנכנסות או היוצאות לפי שלוחה או לפי קבוצת שלוחות. יעדים נפוצים וכד'.
  • פירוט שיחות מלא עבור כל שלוחה או קבוצת שלוחות כולל מנגנון בילינג והדפסת חשבונית חודשית.
  • תורי המתנה הכוללים פתיח, מיקום בתור, זמן המתנה ממוצע ואפשרות ליציאה והשארת הודעה.
  • אינטגרציה מלאה בין תוכנות מחשב כגון אאוטלוק CRM ו ERP. חיוג ישיר מכל תוכנה במחשב התומכת בממשק TAPIבחלונות ללא צורך בהרמת השפופרת.
  • ניתוב שיחות לספקי תקשורת בינלאומיים (SIP TRUNK) לחסכון ניכר בהוצאות הטלפון של הארגון, קבלת מספר גישה בכל מקום בעולם בעלות חודשית קבועה ללא חיוב על שיחות כלל ומספרי גישה חינם (1-800) ב37 מדינות בעולם.
  • שלוחות Softphone.
  • יכולת חיבור לכל ממשק תקשורת הקיים בשוק.
  • נתב שיחות - ללא הגבלה במספר הרמות.
  • CTI - יכולת הקפצת מסך ה - CRM.
עמוד ראשי  |   אודותינו  |   תיק עבודות  |   מוצרים ושירותים  |   תנאי שימוש  |   בין לקוחותינו  |   צור קשר B-com ©